Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 11:20:19 MET DST

Z adresu pastor21_at_poczta.onet.pl nadszedł list o dziwnej treści:
3B79AE93.2C129361_at_poczta.onet.pl:

> I dokladnie o to mi chodzi.
> Korzystanie z usenetu nie ma stanowic produkcji materialu do badan
> spcjologiczno-swinkomorskich za 100 lat.

Dlaczego?

> Dokladnie tak dziala teraz usenet.
> Niewazne o czym dyskutujesz, wazne ze to mozna zapisac i potem
> przeszukiwac i robic na tym wielka kase.

Zgadza się, i jeśli tą wielką kasę mogę zrobić dzięki możliwości
przeszukania Usenetu to mi to odpowiada.

> Czemu tylko Echelony tak samo nie archiwizuja prywatnej poczty mailowej
> i nie udostepniaja do przeszukiwania archiwow, odcinajac naglowki
> nadawcy i odbiorcy.

Bo jak sama nazwa wskazuje prywatna poczta jest prywatna.

--
Marcin Wieczorek  "T-1000"  DELPHI FAQ http://delphi.cartall.com.pl
GG#:237419______________UIN:3692514______________PGP KeyID:F97C2C2E