Re: ..

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 09:00:13 MET DST

Jacek wrote:

> moge sie zapytac w sadzie

Ojej, coraz lepiej ;-)

> dla mniew jest to obrazliwe i wyraznie sobie zaznaczylem ze sobie tego nie
> zycze,
> aby obywatel obcego panstwa na polskiej grupie produkowal teksty ktore

A dla mnie jest obraźliwe, żeby jakiś osobnik, co regularnie zmienia sobie
pseudonimy i jeszcze uważa się za eksperta (nie wiem, na jakiej podstawie)
mnie pouczał o prawie.

> naruszaja moje dobre imie.

BTW jak naprawdę masz na imię, expierdzie vel Dariuszu J. vel Jacku vel
teletekscie vel koperacjo?

> Czekam na odpowiedz konsulatu z Nowej Zelandii.

Yhy. Już to widzę. Zobaczysz odpowiedź jak własne uszy w nocy!

> Nie.
> Na krajowym usenecie musi obowiazywac kanon etyczny, ktory obowiazuje w
> calym swiecie.

A kto wg. prywatnej opinii expierda nie przestrzega, tego do pierdla na
dożywocie.

> Kto tego kanonu nie zna, nie przestrzega, niech sam to oglosi, aby jego
> posty zniknely z mojego czytnika.

Zmień sobie czytnik na taki, w którym będziesz umiał obsłużyć KF. Po czym
będzie tak, jak w przypadku jednego takiego śmiesznego gościa na
pręgierzu: skillował wszystkich, a na koniec samego siebie ;-)))

> Jest lista pl.test i kto jest agresywny niech tam sie wyszaleje.

No to czego tu jeszcze szukasz? Raz! Dwa! Na pl.test biegiem marsz!

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)