(no subject)

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 09:03:59 MET DST

Asia Jedrychowska wrote:

> a to nie owca? albo przynajmniej nielot kiwi? :)))

Hmmm, a toś mi ćwieka zabiła... Nieee, tu zwykły zawijać oposy (też
futerkowe), ale teraz jest akcja trucia oposów, więc chyba wzięli i
wypożyczyli sobie wiadomego świstaka ;-)))

> "Ja kiedyś zniosłem jajo, z nadzieją, że wykluje się z niego ptaszek i
> osra moją chemiczkę" -- tosh

Jak to przeczytałem, to od razu mi się skojarzyło, żeby za chemiczkę
podstawić inną postać ;-))) I jak tu nie wierzyć w sztuczną inteligencję
automacików losujących sigi...

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)