Re: Test Google

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 14:39:52 MET DST

Jacek wrote:

[...]
> Czy Kolego Marcinie w Nowej Zelandii prawo nie obowiazuje

Polskie prawo? Na 100% nie obowiązuje. Czy w Polsce obowiązuje prawo
nowozelandzkie?

> i mozna publicznie
> wystepowac z
> obrazliwymi pomowieniami ?
> Czy Kolega Marcin potrafi pisac na temat ?

Czy kolega Jacek vel Dariusz vel pastor vel teletext vel koperacja vel
expert (ufff... ile tego... %-| ) wie, co to znaczy pisać na temat?

> Oczekuje natychmiastowych przeprosin , w przeciwnym przypadku zawiadamiam
> wlasciwa prokurature w Nowej Zelandii w zwiazku z naruszeniem dobrego imienia.

ROTFL. Jesteś żałosną podróbą Arnolda Buzdygana. A swoje zawiadomienie
możesz sobie w buty wsadzić. Albo wysłać do Składu Opałowego na
Zabranieckiej. Albo użyć w toalecie. Złóż protest w ONZ.

Qrna, egspierda za mojego kolegę robi... ale kaszana :-\

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)