Re: Test Google

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 14:13:30 MET DST

Marcin Frankowski napisał:

> Niestety, egspierd _jest_ problemem polskiego internetu (i to poważnym,
> śmiem stwierdzić). A dokładnie problemem hierarchii pl.* oraz alt.*
> usenetu. Razem z Arnoldem Buzdyganem, Babš Nagš i Pszemolem. I dlatego nic
> nie można z tym zrobić ;-(

Czy Kolego Marcinie w Nowej Zelandii prawo nie obowiazuje i mozna publicznie
wystepowac z
obrazliwymi pomowieniami ?
Czy Kolega Marcin potrafi pisac na temat ?

Oczekuje natychmiastowych przeprosin , w przeciwnym przypadku zawiadamiam
wlasciwa prokurature w Nowej Zelandii w zwiazku z naruszeniem dobrego imienia.

Jacek