Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 16:04:15 MET DST

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?Pi=B3at?= napisał:

> Nie wiesz kto to jest Arnold "Przetwarzam" Buzdy-gan...? Wstyd! Wstyd!

> A co ma EU do google? Bo ja całkowicie nie widze zwišzku.

Zwiazek jest taki ze prawodawstwem w Europie EU zajmuje sie komisja UE
i jezeli ustawodawstwo da podstawe wtedy wnioski zostana wyslane do Google
na razie jest jak jest, Google jest w fazie beta, a ludziom publikowanie danych osobowych
w internecie tak bardzo nie przeszkadza.

> Co majš ustalenia biurokratów z Europy do komercyjnej firmy na innym
> kontynencie? Firmy, której (podobnie jak usenetu) nie obowišzuje europejskie
> prawo...(to chyba oczywiste)?

Z uwagi na transgranicznosc uslugi wyszukiwania, Google moze zostac zobowiazane do
wprowadzenia mechanizmu przestrzegania tej ustawy.
Przykladowym rozwiazaniem moze byc udostepnienie innego interfejsu wyszukiwania dla EU
a innego dla Stanow
i wynik poszukiwania w Google dla uzytkownika z domenu z UE nie bedzie naruszal ustawy.
vide Yahoo i sprawa francusku.

> Wiesz, w Biblii też nie przewidzieli owieczki Dolly i Leppera.
> Poza tym, RFC można zmienić. Tylko po co, skoro nie ma takiej potrzeby?

Potrzeba jest, wlasnie aby status Google zmienil sie z wersji beta na wersje koncowa.

> Nie. Czytasz tak jak Ci czytnik pozwala.
> Dobry czytnik, score file i czytasz w/g nadawcy.

> A przepraszam, czym się porozumiewa Google z "systemem usenet"?

Z niczym sie nie porozumiewa.
Z usenetu Google archiwizuje posty i dziala jak news server
a druga usluga to wyszukiwanie i z wlasnych archiwow usenetu, zindeksowanych i
rozproszonych na
1000 maszyn generowanie odpowiedzi na zapytania wysylane ze strony dostepowej www.

> E tam. Każdy chce zobaczyć ten legendarny auto-responder.

Auto-respondery sa , ale sa tez ludzie ktorzy czytaja maile.

> A która jest właściwa? Jakšs nazwę byś podał albo coś...

Ta sama ktora przygotowala nowele do ustawy o ochronie danych osobowych.