Re: Lacza transatlantyckie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 09:09:28 MET DST

> 4. ruting w wielkich wezlach robiony jest na zasadzie 'raczej szybko niz
> dokladnie i wydaje sie czasem, ze nonsensowne trasy dla calkiem
> szerokiego marginesu przypadkow sa wkalkulowane w program - widac lepiej
> wyslac 85% pakietow bardzo szybko i trafnie, a 15% bez sensu, niz trase
> kazdego pakietu dokladniej analizowac.

czyli jest to dokladnie zaprzeczenie idei routingu
teraz mozna tablice routingu na stale wpisac do eproma bo i tak nic lepszego pakietow
nie spotka.
Idea ze pakiety wybieraja najszybsza droge sa mitem.

> 6. Nie zawsze tez droga wskazywana przez traceroute pokrywa sie z trasa
> 'normalnych' pakietow.

ale gdy droga pokazywana przez traceroute jest powtarzalna to jak pakiety moga
wybierac inna ?
W koncu w traceroute to wlasnie pakiety testuja droge.

> 7. Z punktu widzenia mojego SDI lacznasc ze swiatem poprawila sie od
> dzis radykalnie.

Czy widac to na programie testowym SDI ?
J.