Re: Lacza transatlantyckie

Autor: Mariusz Mazur (mariusz_at_isn.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 23:06:08 MET DST

In article <3B76DC27.23AE127D_at_poczta.onet.pl>, pastor21_at_poczta.onet.pl
says...

> Czemu nie ma i w czym Polska jest gorsza od reszty swiata i jaka jest zatem twoja
> prognoza na 2-5 lat.

Hmmm... Ja bym zgadywal ze takie niemcy maja wiecej internautow i
bogatszych niz polska... ale to pewnie nie prawda bo my jestesmy przeciez
zinformatyzowanym spoleczenstwem :)

> Moze tepsa ma swoja kalkulacja i uznala ze rozwoj internetu nie ma przyszlosci bo
> i tak przyjdzie
> konkurencja z UE i przejmie 90% klientow ?

Rozwoj internetu? A po co oni maja inwestowac w cokolwiek skoro nie maja
zadnej konkurencji. Jak przyjdzie konkurencja to sie zaczna martwic...
teraz po co.

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"