Re: (OT) Wild Wild West

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 19:09:08 MET DST

Paul Radetzky wrote:

> Moze powinno isc na telefonia, ale tam tez bylby OT, chociaz nie wiem
> czy cos o TPSA w przypadku polskiego netu moze byc OT.
>
> No wiec jak to zycie studenta z Bialogardu wymaga, nalezy oplacac
> warszawskie rachunki telefoniczne. Jak je oplacac w czasie wakacji?
> No, moze jakies banki, ale akurat jakos tak wyszlo ze ostatni okres
> oplacac nalezalo normalnie w oparciu o rachunki tpsiakow. No jak?
> Okazalo sie ze mozna radosnie oplacac w Bialogardzie. Bialogard
> daleko, ale przeciez TPSA nas laczy totez nie powinno byc problemow.
> [...]

E tam, to ma być takie straszne?

To ja cię przebijam. Otóż jeszcze niedawno, Biuro Olewania Klienta było
sobie w Warszawie na ul. Pięknej. W jednym pokoju była kasa, a zaraz
obok Diał Windykacji.

Pytanie za 100 pkt: Ile czasu kwit podróżował z jednego pokoju do
drugiego?

Odpowiedź za 101 pkt: średnio 42 dni. I zdaniem tam zatrudnionych biurw,
było to *normalne*.

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: