(OT) Wild Wild West

Autor: Paul Radetzky (pawrad_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 12:17:55 MET DST

 Moze powinno isc na telefonia, ale tam tez bylby OT, chociaz nie wiem
czy cos o TPSA w przypadku polskiego netu moze byc OT.

 No wiec jak to zycie studenta z Bialogardu wymaga, nalezy oplacac
warszawskie rachunki telefoniczne. Jak je oplacac w czasie wakacji?
No, moze jakies banki, ale akurat jakos tak wyszlo ze ostatni okres
oplacac nalezalo normalnie w oparciu o rachunki tpsiakow. No jak?
Okazalo sie ze mozna radosnie oplacac w Bialogardzie. Bialogard
daleko, ale przeciez TPSA nas laczy totez nie powinno byc problemow.
jakiez bylo zdziwienie, gdy w pewien piekny lipcowy dzionek przyszlo
WDZ, czyli po prostu ULTIMATUM mowiace ze jestem podlym wrednym i zlym
DLUZNIKIEM, ktory podle i niecnie nie placi naleznosci za MAJ. Oczy
wyszly z orbit. Czybym naprawde nie trzymal w drugiej rece oplaconego
podsteplowanego rozliczonego w Bialogardzie rachunku? Fatamorgana?
Dziwy. Tpsiako w Bialogardzie i moze jakies wyjasnienia? No dobrze.
Rzeczywiscie cos sie dzieje. Nie ma sie co martwic. Wykorzystamy THE
FAX i bedzie dobrze. hmmm... eee, przypadek, moze jutro bedzie drugi i
wygram w totka.
 Mija miesiac. Dzwonek. Otwieram i ktos wrecza mi list polecony.
Czyzbym cos wygral? O, znowu laurka z literkami WDZ, 0601, czyli za
czerwiec. A mamy 8 sierpnia. Co jest?!?
  Bialogardzkie tpsiaki. (Pozdrawiam Panie z TPSA!) helou? Jest tam
kto? Przepraszam znowu jest problem, co tu sie dzieje? Jak najmilej
jak mozna. TO NIE JEST SALON DAMSKO-MESKI, TO JEST KIOSK RUCHU, JJJJA
TU MIESO MAM!!| Hmmm. Ze to sie moglo przypomniec. A jakby nie moglo,
jak sie slyszy JA MAM FAKSOWAC?!? TO JEST TWOJA PRYWATNA SPRAWA! TY
MUSISZ TAKIE RZECZY FAKSOWAC! NO DOBRA DAJ, PRZEFAKSUJE.

 Komentarz do tego wszystkiego: ech!

 P.S. Ciekawe czy teraz za to ech mi telefon odlacza.

--
Pawel Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
< But never is a promise and you can't afford to lie, wiec uwazaj,