Odp: internet - stały dostęp

Autor: Agata (ayah_at_go2.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 18:17:47 MET DST

Uzytkownik "Yoss" <bartek_at_cafe.milc.com.pl> napisal w wiadomosci

> jest/nie ma/nie wiem [1]
>
> Moze jakbys podala nazwe miejscowosci, to znalazl by sie ktos z Twojej
> okolicy, kto by wiedzial cos wiecej?
> Moze jakbys sie rozgladnela/popytala wsrod znajomych to ktos by cos
> wiedzial?
Moi znajomi, jezeli nawet maja internet, to uzywaja uzywaja modemu i 0202122
:(
> Moze jest kolo Ciebie kawiarenka internetowa, do ktorej mozesz
> spokojnie przezucic kabelek?
:) to mial byc zart?
> Moze masz gdzies niedalego siec osiedlowa z dostepem do Internetu?

Gdzie ja tu osiedle mam znalezc?

> Moze...
>
> Poza tym, mozesz sobie kupic dekoder polastu ;P
:)

Tak na serio, to nie mieszkam w miescie i dlatego ta kawiarenka i osiedle
troche mnie rozbawily :) Zdaje sie, ze bede musiala zostac przy modemie.

Agata
agata_at_katalogi.pl