Identyfikacja rozmowcy ???

Autor: Bos-man (bos-man_at_go2.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 12:23:59 MET DST

SIEMA!!!

Wiem, ze moze ten post bedzie nie na miejscu, ale na tej grupie jest
najwieksze prawdopodobienstwo, ze mi ktos pomoze :-)

Wiec przechodze do rzeczy:

Kiedys czytalem (chyba) na "chip.internet", ze w programie
"Hyper Terminal", jest mozliwosc zobaczenia nr. telefonu osoby
dzwoniacej do mnie. Nazywa sie to "Identyfikacja rozmowcy".
Zeby widziec numer osoby dzwoniacej, modem musi spelniac nastepujacy
warunek, po wpisaniu do hyper terminala nastepujacych komend po
jakiejkolwiek musi byc "OK".

                                ja mam
AT#CID=1 - ERROR
AT%CCID=1 - ERROR
AT+VCID=1 - OK !!!!!
AT#CC1 - ERROR
AT*ID1 - ERROR

Wiec niby powinno dzialac. Ale nie dziala ;-(

Niedawno na grupie "pl.comp.nowe-programy", ktos zaproponowal program
"PC Caller ID 32". Znalazlem go i nadal nic ;-(

W help-ie programu doczytalem, ze modem musi wykorzystywac komendy:

                                ja mam
AT&F - OK
AT#CID=1 - ERROR

Dodam ze:
W TPSA mam wlaczona usluge identyfikacji rozmowcy.
Modem Zoltrix Spirit (Conexant) , sterowniki z 20 marca 2000.
Nie ma zadnych konfliktow, system W98 (pierwsza edycja).

Co proponujecie ???
Czy jest jakakolwiek szansa zeby zadzialalo ???

PS. Prosze lapatologicznie :-)

Za wszelaka pomoc - WIELKIE DZIEKI !!!!

Pozdrofka

Bos-man