Re: Chello na podsluchu?

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sat 04 Aug 2001 - 23:24:22 MET DST

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:
[dlaczego to JR robi jesień średniowiecza z wątków na polipie]
> Wiec chcac byc "na biezaco" z aktualnymi wydarzeniami, musze sledzic
> polipa. A chcac *wymusic na sobie*, mimo duzego obciazenia, jego
> czytanie, czytam go przez maila, bo maile czytam zawsze.

Ale odpowiadasz z dwumiesięcznym opóźnieniem, tak?

Oczywiście lepiej *utrudniać* innym czytanie tej grupy niż "wymusić na
sobie" jej czytanie, nie tylko maili. Albo wymusić na sobie zmianę
programu pocztowego. Albo nawet bramki, nie wiem.

Nie wiem też czy jesteś tak głupi by nie rozumieć, że Twoje zachowanie
utrudnia innym czytanie polipa, czy tak wredny żeby mieć to po prostu
gdzieś. Biorąc pod uwagę to, co pisałeś i piszesz obawiam się opcji
drugiej. Tym bardziej, że nie jest to pierwszy raz kiedy ktoś Ci
zwrócił uwagę.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Dokumentację do SENDMAILA to można sobie co najwyżej na rurkę nawinąć.