Re: Chello na podsluchu?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 19:53:03 MET DST

Dnia 3 Aug 01 o godz. 17:16, Adam Kułagowski napisal(a):

> A nie proscies ssh na inna maszyne i tam slrn,mutt,pine.

Jezeli uda mi sie przesiasc calkowicie ze wszystkim, co robie, na maszyny
unixowe, to prosciej.

> Pozs tym sadze ze jest PINE na konsole dosowa.

Jest, ale musialbym jeszcze do niego dopisac sobie konwerter, ktory z poczty
w postaci serii plikow *.cnm (tak jak zapisuje poczte Mercury, MTA uzywany na
Novellu, na ktorym mam konto) robi cos co zrozumie pine (np. mboxa), a potem
na potrzeby serwera POP (bo korzystam z tego konta i w pracy, i w domu)
przerabia to z powrotem na serie plikow *.cnm - i to jeszcze z tymi samymi
nazwami co pierwotnie, zeby moje skrypty do synchronizowania folderow
pocztowych w pracy i w domu poprzez dyskietki dzialaly... Ja mam te poczte
obudowana mnostwem roznych roznosci, to nie jest tak ze wezme pierwszego
lepszego mailera i moge sobie dzialac...
A poza tym AFAIR pine przy odpowiadaniu na maile takze nie generuje
czasu. A poza tym pine nie jest moim ulubionym mailerem i jego klawiszologii
nie lubie.
Napisalem: cos o zblizonej funkcjonalnosci do Pegasusa. Jak dotad takiego
kandydata nie widze.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl