Re: Internet Sharing - jak wykryc programowo

Autor: Mariusz Mazur (mariusz_at_isn.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 19:54:58 MET DST

In article <23b9.00000003.3b6a9edf_at_newsgate.onet.pl>,
jagadish_at_poczta.onet.pl says...
> Program ktory pisze ma dzialac na windozie .
> Na linuxa juz napisalem.
>
> Na windozi 95/98 e jest route ale jest to plik zewnetrzny ktory ktos moze chyba
> wykasowac?
> Niewiem czy jak ktos wykasuje route to dalej bedzie mogl udostepniac internet?

Bedzie. Ale bedzie tez mial trudnosci by to udostepnianie skonfigurowac.
Poza tym jaki bys sposob nie wymyslil to ja ci i tak podam sposob jak to
obejsc takze nie masz sie co zastanawiac. Bierz najprostsze rozwiazanie.

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"