Re: Chello na podsluchu?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 20:10:37 MET DST

Dnia 3 Aug 01 o godz. 3:12, Przemyslaw Maciuszko napisal(a):

> Aj.
> Chyba zaczne pisac lopatologicznie.
> Przeciez wlasnie napisalem, ze czegos takiego nie zaobserwowalem w Chello...
> To tak jakby nadal ktos nie zrozumial sensu mojej wypowiedzi.

Sens twojej wypowiedzi zrozumialem. Powiedzmy, ze tak jest *u ciebie*. Ale
jak w takim razie wytlumaczysz fakty, o ktorych wspominalem? Zwlaszcza ze
logowania na konto zesniffowanego usera byly z takich dziwnych hostow jak np.
host13-254.birch.net, telnet.bardstowncable.net, woh-65-28-240-90.woh.rr.com,
61.132.158.34 (bez odwrotnego DNS, whois mowi ze to jakis adres z Chin) itp.
Mnie to sugeruje istnienie jakiejs dosc szerokiej wymiany zesniffowanych kont
i hasel w skali globalnej miedzy osobami sniffujacymi w sieci Chello jak
rowniez ewentualnie innych telewizji kablowych. Moze wyciagam zbyt daleko
idace wnioski, ale jak to wytlumaczysz inaczej?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl