Re: Tele2 również oskarża TPSA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 23:26:35 MET DST

"Wojtek Zak" <zakvoy09_at_poczta.wp.pl> writes:

> Jakby ci zaaresztowano paszport w Tunezji i musiałby cię MSZ "wykupować" od
> jakiegoś Abdula , to inaczej pewnie byś na to patrzył . To zresztą nie moje
> doświadczenie, czytałem o tym.

I myslisz, ze posiadanie lub nie koncesji czy czegos podobnego ma z tym
jakikolwiek zwiazek? Bez zartow.

> Widzę jeden powód: możliwość zapewnienia w miarę odpowiedniej jakości usług;
> poczytaj w 8 numerze Internetu o skargach na Chello. I dokąd mają pójść na
> skargę ci ludzie? A jak za trzy miesiące z 256kb/s zrobi się 128?

Do nikad. Powinni poradzic sie swojego mozgu. Natomiast mozesz wziac
za pewnik, ze koncesja by im w niczym nie pomogla - moze oprocz faktu,
ze usluga bylaby drozsza.

> Ależ oczywiście, mi chodzi tylko o zezwolenie na świadczenie usług, niech je
> dostanie dowolna liczba firm na terenie Polski, czy danego miasta, tyle, że
> niech w takim dokumencie będzie określone, co musi być ustalone w umowach
> zawieranych z użytkownikami.

Od tego sa ustalenia nieprzymusowe. W odroznieniu od tych urzedowych,
czesto dzialaja. Urzedowe nie dzialaja nigdy.

Choc wiem ze w idealnym swiecie na pewno byloby odwrotnie :-)

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator