Re: Chello na podsluchu?

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 20:59:31 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Zamiast sie wysmiewac, to jakos bys sie ustosunkowal merytorycznie do tego co
> napisalem, zwlaszcza, ze informacje od tego czlowieka potwierdzilo mi kilka
Ustosunkowalem sie.
> innych osob, i nie tylko z Krakowa ale z Warszawy rowniez. We wszystkich
> przypadkach scenariusz byl taki sam: po jednorazowym zalogowaniu sie
> usera telnetem lub ftp z chello na jakis serwer, zaczynaly sie od razu
> logowania na to konto z roznych dziwnych sieci. To jest *fakt*, do ktorego
> wypadaloby sie jakos ustosunkowac...
Tak.
Czas zaczac uzywac ssh ?
A tak na serio jakbys nie zrozumial - po Chello nie biegaja pakiety innych
userow (przynajmniej tak wynika z obserwacji)
> Znajdz mi program mailowy pod DOS-a, o rownej funkcjonalnosci co Pegasus,
Czemu pod DOSa ?
> Natomiast fakt czytania polipa przez maila, a nie przez newsy, jest dla mnie
> istotny z pewnych wzgledow, i tego nie zamierzam zmieniac.
To moze wyjawisz nam te wzgledy ?
Bo na razie nie da sie ukryc, ze widze upor godny conajmniej Bonika :/
Jakos nie potrafie zrozumiec, ze cos przeszkadza Ci czytac/pisac na p.i.p
przez news-reader, a na p.s.s.t juz nie.

--
Przemyslaw Maciuszko