Re: Chello na podsluchu?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 19:51:10 MET DST

Dnia 2 Aug 01 o godz. 0:55, Przemyslaw Maciuszko napisal(a):

> Oczywiście.
> Nikt z userów Chello nic innego nie robi, tylko sniffuje kolegę. *g*
> Już pomijajać fakt, że sieciówka w promiscous nic ciekawego poza dhcpem i
> arpami/rarpami nie zdradza ...

Zamiast sie wysmiewac, to jakos bys sie ustosunkowal merytorycznie do tego co
napisalem, zwlaszcza, ze informacje od tego czlowieka potwierdzilo mi kilka
innych osob, i nie tylko z Krakowa ale z Warszawy rowniez. We wszystkich
przypadkach scenariusz byl taki sam: po jednorazowym zalogowaniu sie
usera telnetem lub ftp z chello na jakis serwer, zaczynaly sie od razu
logowania na to konto z roznych dziwnych sieci. To jest *fakt*, do ktorego
wypadaloby sie jakos ustosunkowac...

> BTW: Jarek - prosiłem Cię już kilka razy. Spraw sobie coś, co honoruje
> References, bo rozwaliłeś po raz kolejny kilka(naście/dziesiąt) wątków na
> polipie :/

Znajdz mi program mailowy pod DOS-a, o rownej funkcjonalnosci co Pegasus,
generujacy References:. Z najwyzsza przyjemnoscia sie przesiade.
Natomiast fakt czytania polipa przez maila, a nie przez newsy, jest dla mnie
istotny z pewnych wzgledow, i tego nie zamierzam zmieniac.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl