Re: .

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 21:51:39 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> jak mi jeszcze odpowiesz ktory kanal telewizyjny nadaje X-window to
> bede wdzieczny

Na razie nie ma odbiorników, które by sobie z tym poradziły, może
opracujesz jakiś?

> gdzie ?

Poszukaj self(EGO). To taka zaawansowana technologia. ;->

> korzystanie z wyszukiwarek jest smutna koniecznoscia

Zaproponuj coś lepszego, nie wątpię, że masz pomysł, nawet wiele.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
W rzeczy samej, każdy artykuł, który wysyłam w Html'u świadczy na