Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania wirusow

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 18:27:27 MET DST

Krzysztof Wachnik napisał:

> Zmienić idee. Poprawic idee. Zamiast dorabiać nowe idee z nowymi
> dziurami. Zresztą serwer starczy zmienić, nawet admin może zostać.

> Hihi a co mają vbxy wspólnego z rozwojem internetu ????
> PodpowiedĽ: w zasadzie to nic.

> No wła¶nie , zły dobór oprogramowania. Ich bład.

> No i ?
> co z tego że jest ich więcej ? skoro wszystkie są tego samego
> włą¶ciciela i nie mają dostępu do obcych plików ?
> Znów podpowiedĽ: wła¶ciciel plików systemowych jest inny . Więc może
> sobie uruchamiać ile dusza zapragnie procesów a systemu jako cało¶ci nie
> [...]

A konkretnie co mam ci wyjasnic ?

> I znów bzdury. Nie chce być zło¶liwy ale czy ty aby na pewno znasz
> znaczenie tych wszystkich słów których użyłe¶ ? Bo ładnie brzmią ale
> zestawione w zdania sensu nie mają.

Czego nadal nie rozumiesz ?
Moge wyjasnic bardziej potocznym jezykiem.

> [... reszte wycinam bo widze rezygnujesz z dyskusji gdy nie masz nic do
> powiedzenia i powodzią bajtów zalewasz ...]

Mozesz wycinac. No problem.
Nie bardzo wiem o jakiej dyskusji mowisz.
Napisalem jaki jest model rozpowszechniania sie wirusow internetowych i ich zwalczania, aby
wykazac, ze dotychczasowe metody ich zwalczania musza zawsze prowadzic do powstania epidemii.

Uwazasz ze tak nie jest, potrafisz to napisac, to zrob to.
To bedzie dyskusja.

Nie mam czasu pisac 100 stron. Slownictwo jest proste.
Czego nie rozumiesz ?

CODE RED ma wystartowac jutro rano.
Pisz merytorycznie bo mam malo czasu na czytanie.
Jacek