Re: Jak sprawdzic czy serwer www jest transparent proxy ?

Autor: Arkadiusz Góralski (goral_at_unet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 16:08:35 MET DST

> 'x-forwarded-for:'

O wlasnie :)

> i zwykle jest to dobrze skonfigurowany proxy...masz coś do ukrycia? ;-)
Ja nie mam i tez uwazam ze to dobra praktyka, choc sa userzy "uczuleni" na
proxy: "leee wlaczyles proxy wszystko sie wlecze!", wystarczy takim
powiedziec ze nie ma juz proxy, a tak na prawde jest, a oni na to: "o no
teraz jest super, wszystko szybko chodzi!".

--
Arkadiusz (Goral) Goralski: goral(at)unet.pl