Re: co się dzieje?

Autor: Marcin Jurczuk (spock_at_stars.eu.org)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 14:48:38 MET DST

Dnia 31 Jul 2001 11:44:26 GMT,
> Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> stworzyl tekst:
> Nigdy jeszcze z czymś takim się nie spotkałem.
> Wywołanie mtr wygląda tak:
>
> Hostname %Loss Rcv Snt
> Last Best Avg Worst
> 1. 217.96.103.78 0% 7 7
> 28 28 28 28
> 2. ???
> Resolver: Received error response 2. (server failure)
>
> Ale jakimś cudem łączę się choćby teraz z news.tpi.pl, mogę połączyć się z
> onet.pl czy freshmeat.net. Dlaczego więc mtr sobie nie radzi? Może dlatego, że
> pingi też nie odpowiadają... W TPSA wycięli ICMP?

Mam to samo od rana na swoim SDI telefon od POLPAKU i SDI nie podnosza a
dzwonilem caly dzien. Wyciety ruch ICMP echo oraz niektore typy
pakietow UDP...ktos moze wie czemu bo nie mam pojecia jak to ma niby
zabezopieczac przed czym ..

Pozdrawiam

Marcin 'Spock' Jurczuk Administrator Cyber-NET ISP
<spock_at_z.bialystok.pl>         <spock_at_stars.eu.org>