co się dzieje?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 13:44:26 MET DST

Nigdy jeszcze z czymś takim się nie spotkałem. Wywołanie mtr wygląda tak:

Hostname %Loss Rcv Snt
Last Best Avg Worst
1. 217.96.103.78 0% 7 7
28 28 28 28
2. ???
Resolver: Received error response 2. (server failure)

Ale jakimś cudem łączę się choćby teraz z news.tpi.pl, mogę połączyć się z
onet.pl czy freshmeat.net. Dlaczego więc mtr sobie nie radzi? Może dlatego, że
pingi też nie odpowiadają... W TPSA wycięli ICMP?

--
Oh I see his face! Where is your star?
Is it far, is it far, is it far?