Re: polsat-internet

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 13:51:12 MET DST

On Tue, 31 Jul 2001, Jacek wrote:

> Ale czemu przez telefon ?
> Przez telefon zamawiasz adres strony, ktora moze byc przeslana jako tapeta z proxy
> serwera
> polsatu przez satelite do bufora pamieci przystawki internetowej a nastepnie do
> telewizora jako nieruchomy obraz/tapeta..
[...]
> Niech dziala jak chce.
> To co pisze to wymyslilem 7 lat temu do przesylania stron www przez telegazete.

Tylko sek w tym, ze ja mowie o konkretnym, fizycznie istniejacym
urzadzeniu - dekoderze Polsatu - a nie Twoich niezrealizowanych pomyslach.
A w rzeczywistosci ten dekoder dziala wlasnie tak, ze sciaga dane przez
telefon i kanal telewizyjny nie jest tu w ogole wykorzystywany. Wiec twoje
pomysly nie maja tu nic do rzeczy.
Owszem, to co pisesz jest stosowane np. w instalacjach hotelowych, gdzie
na telewizorze w pokoju mozesz sobie przegladac strony WWW przesylane jako
obraz z przegladarki znajdujacej sie na serwerze systemu. Ale nie w
dekoderze Polsatu ani w innych przystawkach typu WebTV.

> A jezeli chcesz zrobic z przystawki webowej komputer bez dysku, dyskietek, cd
> to moze to byc jednak trudne.

Tylko ze niestety w rzeczywistosci wlasnie tak sa robione przystawki
webowe i Twoje przekonania jak to powinno byc zrobione, a jak nie, nie
maja na to najmniejszego wplywu.

A ja pytalem o konkretna rzecz - parametry techniczne dekodera Polsatu. I
prosilem, zeby sie odezwal ktos, kto je zna. Spekulacje na temat, jak by
to *mozna* zrobic, mnie nie interesuja. Interesuje mnie, jak to *jest*
zrobione, i to *w tym konkretnym urzadzeniu*.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl