Re: Czy e-mail posiada wartosc prawna, tak jak zwykly list

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 19:24:57 MET DST

Dnia 19 Jul 01 o godz. 5:05, Lukasz Komsta napisal(a):

> Jeśli program nadawcy umieści w nagłówku pole
> Disposition-Notification-To:
> a program odbiorcy to zrozumie, to odeśle potwierdzenie doręczenia

Zeby to istnial tylko ten jeden naglowek w tym celu, to byloby OK.
Ale znam (i uzywam) programu pocztowego, ktory zadajac potwierdzenia odbioru
wysyla naglowek

i tylko na taki naglowek reaguje (oprocz niego jeszcze cos reaguje na takie
naglowki, wiem, bo dostawalem pare razy potwierdzenia od osob uzywajacych
innych programow niz moj), a we wczesniejszych wersjach tenze sam program
uzywal w tym celu kompletnie niezrozumialego naglowka

W sumie niezlym wyjsciem moglby byc filtr na MTA, ktory zobaczywszy jeden z
tych naglowkow dodawalby wszystkie pozostale...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl