Re: Czy e-mail posiada wartosc prawna, tak jak zwykly list

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 19:24:39 MET DST

Vizvary II Istvan wrote:

> Tego nie mozna tak kategorycznie stwierdzic.
> Rządanie potwierdzenia i potwierdzenie odbioru (i to podpisane cyfrowo
> potwierdzenie) jest standardową mozliwością co niektórych programów
> pocztowych.

Jeśli odbiorca CHCE potwierdzić, to ma ileś możliwości, łącznie z
napisaniem "tak dostałem tego maila". Gorzej, jeśli chodzi o
potwierdzenie otrzymania czegoś, czego on NIE CHCE potwierdzać (a tak
często bywa z różnymi pismami, dotyczącymi spraw gdzie terminy biegną od
zawiadomienia strony) - koleś po prostu kliknie na "nie" i nie ma
potwierdzenia...

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: