Re: Pasmo lacza analogowego w TPSA

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 13:22:29 MET DST

Użytkownik "Piotr Szmitkowski" <jackal_at_astercity.net> napisał w wiadomości

> Bullshit, nawet jesli mam cos na poziomie SDI to w umowie pewno pada
> 115 k jako przepustowosc fizyczna. jesli udowodnisz ze przepustowosc
> nie moze osiagnac 115 k bo nie ma takiej mozliwosci fizycznej, to imho
> mozesz ich spokojnie ciagac po sadach.

Tu nie chodzi o SDI tylko o łącza dzierżawione.

> Nie sama tepsa czlowiek zyje (jesli ma wybor).

Problem polega na tym, że większość providerów MUSI korzystać z łącz
dzierżawionych od TP SA, aby podłączać swoich klientów. Ci ostatni mają
wybór: kablówka, radio, etc. Provider go nie ma.
Słyszałem o aferze z filtrami już parę miesięcy temu, bodajże w Lublinie.
Mam nadzieję, że są to zagrania lokalnych bosów, bo jeśli nie to faktycznie
będzie problem.
Może ktoś z Tepsy coś napisze ?

pozdrawiam,
Zbigniew Sikora, HOR.NET Polska
zs_at_hor.net.pl, tel. (48 12) 428-50-34