Re: Pasmo lacza analogowego w TPSA

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_astercity.net)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 19:42:42 MET DST

dynio wrote:

> Podobno TPSA bedzie zakladac ograniczniki pasma (9600) na wszystkie
> wydzierzawione pary miedziane (?)

Bullshit, nawet jesli mam cos na poziomie SDI to w umowie pewno pada
115 k jako przepustowosc fizyczna. jesli udowodnisz ze przepustowosc
nie moze osiagnac 115 k bo nie ma takiej mozliwosci fizycznej, to imho
mozesz ich spokojnie ciagac po sadach.

> Czyzby nadchodzil koniec polskiego internetu ?
Nie sama tepsa czlowiek zyje (jesli ma wybor).

--
jackal
(:) P.I.G.S. Member