Re: Jak dobrac sie do dupy firmie Composys?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 23:15:56 MET DST

Osoba podpisana jako "Pawel Sikora" <psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl> w art.
news:9jkmli$6tj$1_at_news.polbox.pl pisze:
> Zaraz cos im zrobie. (za to co w zalaczeniu)
>
> Na pierwszy ogien (do Null0) poszedl ich
> provider firma Heron, ale czuje niedosyt.
>
> Jak sie czegos mocniejszego nie wykreci
> wobec takich zachowan to po nich przyjda
> nastepni. A tak kazdy nastepny powinien wiedziec
> ze za takie spamy ciezko sie odchorowuje.
> ( najpierw lancuszek, teraz niby-pomylka )

Przeczytałeś to, co miesiąc temu napisałem w wątku "Obchodzenie prawa w
wykonaniu firmy CompoSys"? Chyba nic lepszego nie da się wymyślić, tylko
trzeba znaleźć odpowiednie paragrafy i eleganckie sformułowania prawnicze.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html