Re: Nask - problem

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_cafe.terabajt.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 15:39:58 MET DST

JG wrote:

> A moze jakis zbiorowy apel do RIPE? Nie chodzi juz tutaj o ta sprawe, ale o
> sama konkurencje.
> Wystarczyloby, zeby jeszcze jakas instytucja mogla rejesrowac domeny .pl i
> cos by sie zmienilo.
Podpisy można zacząć zbierać, w razie czego mam uprawnienia tylko do
trzech :-)

> Poczekamy, zobaczymy. Wystarczy zeby jeszcze pare osob/firm sie
> zdenerwowalo.
Szczerze powiem, że nie sądzę by to miało miejsce. Dziś już mało kto
pamięta jak to było. Ci którzy przyszli potem, a sądząc po eksplozji
Internetu w PL całkiem spora grupa uważają to za normalną sytuację.

> I o to chodzi. Tu siedzi owy cpun, o ktorym wspomnialem wczesniej.
> Sie uzaleznilem i se teraz zaplace.
Dokładnie. Ja zapłaciłem, bo też miałem takiego ćpuna. Z resztą kto go
nie ma ?

--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak