Re: Nask - problem

Autor: JG (jg_at_pvd.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 15:00:30 MET DST

> Głowy nie dam, ale żadnej wzmianki AFAIR nie było. Właściwie to nie było
> jakiejkolwiek wzmianki ale powszechnie było wiadome, że jest to opłata
> jednorazowa.

Chodzi o zasade. Troche mnie denerwuje, jak ktos mi w zywe oczy...

> Dziś nic się NASKowi nie udowodni.

no gdyby byl ten papier ;)

> Nawet nie można mu
> zarzucić praktyk monopolistycznych :-) RIPE wydelogował NASK na Polskę i
> tylko to dziś się liczy. Niestety RIPE nie wydeleguje nikogo innego,
> więc mamy to co mamy.

A moze jakis zbiorowy apel do RIPE? Nie chodzi juz tutaj o ta sprawe, ale o
sama konkurencje.
Wystarczyloby, zeby jeszcze jakas instytucja mogla rejesrowac domeny .pl i
cos by sie zmienilo.

> Może poskutkowałoby (jeśli taki paier się
> znajdzie) wytoczenie zbiorowego procesu, ale oczywiście to utopia.

Poczekamy, zobaczymy. Wystarczy zeby jeszcze pare osob/firm sie
zdenerwowalo.

> Możesz zaryzykować tym, że utracisz delegację i po prostu nie płać.
> Jednak jeśli masz serwis często odwiedzany, to oczywiście sobie na to
> nie pozwolisz.

I o to chodzi. Tu siedzi owy cpun, o ktorym wspomnialem wczesniej.
Sie uzaleznilem i se teraz zaplace.

ugh.

JG