Re: proxy dla polpak

Autor: Pawel Krawczyk (antispam_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 14:46:05 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:

> a nie lepiej jednak stale lacze SDI/Neostrade ?

Ja bym nie chciał mieć cokolwiek wspólnego z TPSA niż to niezbędne...
Poza tym jedno i drugie może być nieosiągalne z powodów technicznych,
tzn. jeśli nie dasz łapówki za możliwość kupienia od nich łącza - dość
powszechna praktyka w tej firmie...

--
Paweł Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23