Re: Ktoś podszywa się pode mnie!

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 15:20:03 MET DST

Lukasz Jachowicz napisał:

> Niezupelnie. Bo ty potrzebujesz moj klucz pgp tylko raz :) A potem bedziesz
> mial go w swoim keyringu...

> Nie, bo klucz autora sobie zweryfikuje.

> W tym, ze jesli ktos mi sie wlamal na konto, to bedzie mogl sie pode
> mnie podszywac w pelni. A ja swoj klucz trzymam tylko na dyskietce wkladanej
> do stacji dopiero w momencie, kiedy _ja_ z niego korzystam. A moj klucz
> mozna wziac np z finger honey_at_debian.org, albo z pierwszego lepszego
> keyservera.

powiedz mi kto jeszcze uzywa fingera
kto uzywa klucza na dyskietce, gdy pewnie za rok nie bedzie juz kompow z napedem dyskietek.
Pytalem sie kiedys o klucz zapisywany w pamieci z wejsciem usb.
Czy nie jest to bardziej eleganckie niz uzywanie dyskietki, ktora lezy byle gdzie.
Klucz z usb nosisz na breloczku, jak klucze do samochodu.

> A po co? Jest siec serwerow, ktore wymieniaja dane miedzy soba...

To moze inaczej.
Jak zobowiazac ludzi do przesylania kluczy do keyserwerow ?
Jacek