Re: Otwarcie klubu internetowego??

Autor: Finch (finch_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 15:39:58 MET DST

> do kogo najlepiej zwrócić sie jeżeli chodzi o łącze stałe?

To jest twoja decyzja kogo wybierzesz. Zorientuj się kto oferuje stałe łącza
w twojej okolicy.
Później porównaj cenniki , poczytaj regulaminy. Zorientuj się jakie mają
podejście do klienta. Ważne jest także w jakich godzinach działa serwis .
Wkońcu bezawaryjność internetu w twojej kawiarni będzie decydować o
sukcesie. Niekiedy warto zapłacić trochę więcej z odpowiedzialny i sprawny
serwis.

>Czy są jakieś
> formy współpracy z firmami, portalami internetowymi które mogłyby wspomóc
> rozpoczęcie działalmości??

Pracując kiedyś w kawiarni internetowej miałem doczynienia z ofertami
portali ( między innymi www.WP.pl ) Oferowali oni promocję w internecie
(poprzez preferowanie zaprzyjaźnionej kafejki na stronach regionalnych) oraz
gadżety reklamowe. W zamian należało organizować dni otwarte w czasie
których należało prezentować tylko www.wp.pl . I to tyle na temat współpracy
. Raczej nie spodziewaj się że ktoś zaoferuje ci coś więcej .

>Całe przedsięwziecie w miejscowości pod Warszawą
> na dużym osiedlu, na którym nie ma tego rodzaju działalności.

Upewnij się że na tym osiedlu nie ma łatwego dostępu do internetu . Np sieć
lokalna czy podobne. To niestety skutecznie odbiera klientów. Możesz
ewentualnie konkurwac szybszym łączem.

>Szczególnie
> interesują mnie wszelkie wskazówki od osób które już prowadzą tego rodzaju
> działalność.

Osobiście twierdze że utrzymanie się z samej kawiarni jest niemożliwe. Co by
nie gadać dostęp do sieci w Polsce (dla osób które chcą ) jest tani. Godzina
internetu z TPSA kosztuje 3,3 PLN (dialup) , 0,17 (SDI) w DIALOGU (oferta
"internet cały dzień") okolo 0,12 PLN . Tak więc trzeba naprawdę się starać.
W kawiarni w której miałem przyjemność pracować było ksero , prowadzono
kursy były drukarki , skaner. Oferowano także miejsce na serwerze.

Życzę powodzenia...

--
FINCH | www.eryk.z.pl