Re: OCTOPUS S od TPSA

Autor: efektor (efektor_at_post.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 09:34:23 MET DST

> z moich obserwacji (w bardzo zroznicowanych warunkach) 40Kb/s to raczej
> optymistyczna wersja.

zgadzam się, ale ja mówię o moich warunkach i tyle średnio mam. Gdy ściągam
większe pliki z Polski to średni transfer zazwyczaj w okolicy 4kB/s czasem
większy lub mniejszy.

> Co sie dotyczy pary - niekoniecznie ISDN musza puscic po tej samej parze
co
> wczesniej analog.
> O ile "beda mozliwosci techniczne" - rzecz jasna :)

wydaje mi się, że nawet gdy ISDN będzie na tych samych przewodach to
transfer będzie większy. Z tego co mi wiadomo to techniczne możliwości na
podłączenie są, choć 100% pewności nie mam.

Pozdro. Seba