Re: swiatlowod i sowieci

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 21:32:53 MET DST

Radar wrote:
> qwa, ktos tu wziol w lape. powinnismy przeciac kabelek, lub co lepsze
> powiedziec "przecinamy samowolke albo podlaczamy sie i korzystamy do woli".

przeciąć można jeszcze zawsze spróbować, natomiast mnie przede wszystkim
interesuje w czym jest problem by _samemu_położyć_ trochę kabla, np. pomiędzy
największymi miastami, a potem udostępniać go (odpłatnie prywatnym
użytkownikom, za darmo ośrodkom państwowym) czy to jest aż tak drogie, by nie
dało się tego wpisać do programu wyborczego dowolnej partii ?

--
If there isn't light when no one sees
Then how can I know what you might believe