Re: INETIA

Autor: Paweł Baradziej (baradziej_at_pko.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 14:54:55 MET DST

> Czy ktos korzystal z callbacku Netii??? Wyglada korzystnie (tzn. w
porownaniu z
> TPSA)... 20% taniej. Serdecznie prosze o opinie.
>
> www.internetia.pl/taniej-lepiej

Sprawa jest stosunkowo prosta, wystarczy że się zarejestrujesz na ich
stronie i dostajesz bezpłatne 2 godziny (kiedyś dawali 5 ) na
przetestowanie.
Poziom tej usługi zależy nie tylko od Netii ale również od twojego operatora
tel. więc najlepiej sam przetestuj czy ci odpowiada,

ja jak jeszcze korzystałem z interentu wdzwanianego w tpsa przetestowałem
callback netii i było kiepsko, natomiast obecnie mam linię w netii i ich
dostęp jest bez porównania lepszy niż w TPSA, praktycznie czujesz się
obywatelem świata (nie ma różnicy czy strona lezy w USA, POLSCE, ROSJI czy
innym TAIWANIE)

Natomiast w tym momencie i tak wybieram SDI tpsa mając swiadomość niskiego
transferu, ale niestety musze mieć stały dostęp a netia nie wpadła na ten
genialny pomysł by oferować coś takiego :-(