Re: primary i secondary DNS

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 09:26:17 MET DST

> No to kupował je z rabatem i sprzedawał za tyle samo 100 m od
> hipermarketu. Wątpliwy biznes-plan.

w duzej ilosci przypadkow jeden z bardziej skutecznych... kupic sok i margaryne
za nasza zachodnia granica i sprzedac tutaj.

> Jeśli zna się na sprzedawaniu, to niech założy własną firmę i robi to,
> na czym się zna. Albo niech się zwróci do tego providera, przecież
> reseller to "klient nasz pan" a nie na grupę.

no to moze powinien zmienic providera?

> Wybacz, ale moim znaniem te wszystkie programy resellerskie są kompletną
> klapą i wykorzystywaniem ludzi.

na firme (sprzet/wpisy do rejestru/ksiegowosc/ZUS) moze nie miec pieniedzy a tak
odsprzedajac uslugi swiadczone przez kogos innego szybko i w miare bezbolesnie
przekona sie czy da sie na tym zarobic.

> Na rynku ISP panuje totalny zastój i trochę mnie bawią takie
> pośrednictwa. No, chyba że "centrala" to jednoosobowa działalność
> gospodarcza nastawiona wyłącznie na wikt i opierunek.

uwazasz, ze "centrala" powinna zatrudnic stu handlowcow i czekac na wyniki?

> * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *

pozdrawiam,
Marcin Krakowiak
http://www.fiber.net.pl