Re: primary i secondary DNS

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ult.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 15:39:49 MET DST

Marcin Krakowiak wrote:

> troche kiepskie porownanie, slyszales o czyms takim jak rabat dla reselera... a
> moze "dowozi" serwery www bezposrednio do klienta?

No to kupował je z rabatem i sprzedawał za tyle samo 100 m od
hipermarketu. Wątpliwy biznes-plan.

> a moze zna sie na sprzedawaniu, a przeciwienstwie do administrowania/rozkrecania
> samochodow?

Jeśli zna się na sprzedawaniu, to niech założy własną firmę i robi to,
na czym się zna. Albo niech się zwróci do tego providera, przecież
reseller to "klient nasz pan" a nie na grupę. Wybacz, ale moim znaniem
te wszystkie programy resellerskie są kompletną klapą i wykorzystywaniem
ludzi, analogicznie do innych "piramidek szczęścia", firm wysyłających
czeki, pakietów m1.pl i innych. Jestem zapisany np. do Logomedii od
ponad roku; nie z nastawienia na zysk, tylko z monitorowania, ile mają
zleceń. Jak na razie przez ponad rok dostałem słownie 3 e-maile, a więc
zarobiłem łącznie 0,18 PLN. Podczas gdy firma prezentuje średnie
wyliczenie 212 PLN miesięcznie.

Na rynku ISP panuje totalny zastój i trochę mnie bawią takie
pośrednictwa. No, chyba że "centrala" to jednoosobowa działalność
gospodarcza nastawiona wyłącznie na wikt i opierunek.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *