Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 15:11:54 MET DST

futrzak <futrzak_at_polbox.com> wrote:
> Microsoft nie odkrył Internetu - ewentualnie 'odkrył'. ;)
O to mi chodziło. Nie zrozumiałeś oczywistej ironii...

> Chodziło o brak konsekwencji w wypowiedzi.
W którym miejscu?

> MS dokładnie bada rynek i angażuje się w technologie i narzędzia,
> które przynoszą dochody.
Albo w takie, które służą tylko i wyłącznie zabiciu konkurentów
na rynkach, które MS tak na prawdę nie interesują.
Chociażby PenWindows, które miało tylko i wyłącznie zniszczyć Penpoint'a
GO Corp - co zresztą uważam za jeden z najochydniejszych ruchów
MS w jego historii wiecznego nienadążania...

> Jak praktyka wykazuje (póki co), decyzje (w kwestii finansowej) były
> zawsze bardzo trafne.
WebTV na przykład. ;-)

Poncki