Re: zalalo tepse w gdansku

Autor: Radek B (radekb_at_klub.chip.inv.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 19:24:20 MET DST

kferro pisze:
>Użytkownik "Radek B" <radekb_at_klub.chip.inv.pl> napisał w wiadomości
>
>Wg mnie 90 % powinno mieć pretensje do rządu, parlamentu, czyli swoich
>przedstawicieli których wybierają w demokratycznych wyborech. Niedługo
>będzie okazja zmiany na lepsze ...???

Tia? Zdaje się, że jeden z członków komisji telekomunikacji w sejmie
jawnie przyznał, że nowe prawo telekomunikacyjne zostało napisane pod
naciskami TPSA. Monopolista za wszelką cenę blokuje jaką kolwiek
konkurencję. Dlaczego uruchomiono punkty styku sieci TPSA i NOM o
przepustowości mniejszej niż zamawiał NOM? Dlaczego do 1 lipca nie
wiadomo było, czy rzeczywiście ruszy któryś z niezależnych operatorów
m/m?

>A co wg Ciebie powinna???

Czyli TPSA wcale nie zbyt wysokich opłat? Ludzie w niektórych rejonach
Polski nie rezygnują masowo z telefonów głównie z powodu zbyt wysokiego
abonamentu? Pracownicy TPSA nie protestowali niedawno w Warszawie z
powodu za wysokiego abonamentu? Skoro ceny w TPSA wcale nie są zbyt
wysoki to po co od września wprowadza się nowe abonamenty i obniża ceny
za m/m?
Co powinna doać TPSA w zamian? Darmowe impulsy w abonamencie i
wprowadzić po rozsądnych cenach ryczałt za internet (i to "nieco" więcej
niż 30h w miesiącu).

>Czy inni operatorzy mają niższe ceny?

Owszem mają. Zarówno Netia, która oferuje tańszy internet jaki i Dialog
w którym można wybrać rozliczanie kosztów rozmów co do sekundy. Nie
wspomonając nawet o jakości łącz intern. zagranicznych tych operatorów
co wpływa na czas ładowania się ston a więc i koszty korzystania z netu.

>Jeżeli już to i innych operatoró też. Netia np. mogłąby udostępnić swoje
>zachwalane super łącza w wypadku awarii lub niewydolności Polpaku, Nask
>podobnie i inni.

Łącze TPSA na świat jest cały czas niewydolne (no może poza 3-4 w nocy)

>Co im to szkodzi? Przecież w imię rozwoju kraju nie powinno
>być w tym względzie żadnych zahamowań. A jednak ..???

W imię rozwoju kraju TPSA powinna przede wszystkim obniżyć ceny.
Przy takich kosztach dostępu do netu, takiej iliści abonentów i
wielkości sieci, TPSA powinna mieć najlepsze łącza wśród wszystkich
operatorów. A jednak nie ma. Dlaczego?

--
mailto:radekb_at_klub.chip.inv.pl         http://strony.poland.com/radek32
             ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !