Re: zalalo tepse w gdansku

Autor: kferro (kferro_at_zt.wloclawek.tpsa.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 16:12:28 MET DST

Użytkownik "Radek B" <radekb_at_klub.chip.inv.pl> napisał w wiadomości
> A co ma zrobić 90% Polaków, którzy nie mają możliwości wyboru innego
> operatora poza TPSA?

Wg mnie 90 % powinno mieć pretensje do rządu, parlamentu, czyli swoich
przedstawicieli których wybierają w demokratycznych wyborech. Niedługo
będzie okazja zmiany na lepsze ...???

> TPSA dobija abonentów podnosząc abonament i nie dając nic w zamian.

A co wg Ciebie powinna???

> Większośc Polaków nie ma możliwości (poza rezygnacjąz telefonu) "bronić
się" przed monopolem :/ > Coraz więcej osób (przy
> rosnącym bezrobociu) po prostu nie stać już na utrzymanie telefonu
> stacjonarnego.

Czy inni operatorzy mają niższe ceny? Przecież nie muszą Oni oglądać się na
TPSA. Są niezależni mają pieniądze, ludzi sprzęt (często lepszej jakości).

> Takie działanie monopolisty prowadzi do cofania się
> Polski w rozwoju.

Jeżeli już to i innych operatoró też. Netia np. mogłąby udostępnić swoje
zachwalane super łącza w wypadku awarii lub niewydolności Polpaku, Nask
podobnie i inni. Co im to szkodzi? Przecież w imię rozwoju kraju nie powinno
być w tym względzie żadnych zahamowań. A jednak ..??? Czy sejm zajmie się
tym, lub chociażby ministerstwo i jego agendy.????

--
Pozdrowienia
  kferro_at_idea.net.pl