Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 11:41:13 MET DST

Pawel Wimmer <pwimmer_at_www-mag.com.pl> wrote:
> Nie twierdze, ze NASK czy Ziolka naruszyly prawo. Twierdze jedynie caly
> czas, ze obok prawa istnieja tez dobre obyczaje, a Ziolka nieco je
> naruszyly.
No ba!
Ale wystawili świadectwo li tylko sobie, nie NASKowi, nie urzędnikowi rejestrującemu
firmę...

Wiesz jak mnie bolało serce gdy musiałem postawić swój podpis pod decyzją,
że firma w której pracuje będzie współpracować (brać usługi) od spółki
jednego takiego co tu często i dużo pisuje? I mimo że uważam tego gościa
za... no nie lubie go... to była to najlepsza cenowo i najprostsza
w implementacji dla naszych programistów oferta. Oczywiście, mogłem
obstawiać przy conajmniej 20 razy większym budżecie, kupić dedykowany sprzęt,
nauczyć się nowej technologii i mieć kilka fajnych geek-zabawek....
ale jedyną przesłanką jaką miałbym do tego to właśnie osobista animozja...
troche mało...

Główny księgowy jest szczęśliwy, programiści są szczęśliwi, ja z tym jakoś żyje ;-)

Tak jest, że każdy pracownik (w granicach rozsądku i etyki oczywiście)
musi przedkładać interes swojego chlebodawcy nad swoimi prywatnymi sądami.

Poncki