Re: Teleglobe i tpsa

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 13:26:48 MET DST

Adam Gasiorski napisał(a) w wiadomoœci:
<3B4D81B6.16E7148F_at_firma.interia.pl>...

>Chyba nie pamietasz dawnych czasow i przeznaczenia sieci WAN oraz LAN.

Dawne pamietam rzeczywiscie slabo. Moja edukacja informatyczna rozpoczela
sie niestety na poziomie ODRY, PDP, ZX80 i IBMXT i jakichs tam
FORTRANOW i COBOLI, czyli gdzies tak w polowie lat siedemdiesiatych.
Natomiast dzisiej czytuje o transmisji video w realtimie i pracy aplikacji
bazodanowych Inter i Intranecie i takich tam pierdulach i zaczynam sie
obawiac czy te 1200bodow(w porywach) do tego wszystkiego wystarczy.

miab