Re: Internet przez radiomodemy?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 21:12:43 MET DST

mops, napisał(a):

> Przeczytałem tutaj:
> http://www.astor.com.pl/satel/html/radiomodemy.htm
> http://www.astor.com.pl/Astor/Biuletyn/27/Raport_2.htm
> "Najnowszy typ radiomodemu firmy Satel wyposażony jest w nadajnik o mocy do
> 10 W oraz w dwa odbiorniki radiowe. Jego nowatorska konstrukcja zapewnia

Duzo.

> niezwykle wysokie bezpieczeństwo i pewność transmisji danych; umożliwia też
> komunikację na odległość do 80 kilometrów."
>
> Czy jest możliwość podłączenia się do Internetu we Wrocławiu (i ogólnie w
> Polsce) przez takie radiomodemy (lub jakieś inne).
> Słyszałem coś o ofercie KKI, ale ta usługa dostępna jest tylko na terenie
> Krakowa.
>
> Mieszkam ok. 16 km od centrum Wrocławia (poza) i szukam jakiegoś podłączenia
> na stałe. Czy jest to w ogóle możliwe? (SDI u mnie wykluczone - za malo
> chetnych)

Mala uwaga- prawdopodbnie za taka moc bedziesz musial wnosic oplaty PARu
czy jak to sie teraz nazywa. Te oplaty moga b. wysokie. Wiecm oze najpierw
dowiedz sie czy to wogole sie kalkuluje.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Best way to dispose of the Borg: Give them Windows 3.1.