Internet przez radiomodemy?

Autor: mops (mops123_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 20:41:50 MET DST

Przeczytałem tutaj:
http://www.astor.com.pl/satel/html/radiomodemy.htm
http://www.astor.com.pl/Astor/Biuletyn/27/Raport_2.htm
"Najnowszy typ radiomodemu firmy Satel wyposażony jest w nadajnik o mocy do
10 W oraz w dwa odbiorniki radiowe. Jego nowatorska konstrukcja zapewnia
niezwykle wysokie bezpieczeństwo i pewność transmisji danych; umożliwia też
komunikację na odległość do 80 kilometrów."

Czy jest możliwość podłączenia się do Internetu we Wrocławiu (i ogólnie w
Polsce) przez takie radiomodemy (lub jakieś inne).
Słyszałem coś o ofercie KKI, ale ta usługa dostępna jest tylko na terenie
Krakowa.

Mieszkam ok. 16 km od centrum Wrocławia (poza) i szukam jakiegoś podłączenia
na stałe. Czy jest to w ogóle możliwe? (SDI u mnie wykluczone - za malo
chetnych)
Słyszałem również o radiowej ofercie Dialogu - ale na stronie
www.dialogok.pl nie ma nic o tym nigdzie wspomniane.