Odp: Rejestracja domen?

Autor: Piotrek Kapczuk (piotrek.kapczuk_at_DeLeTE-me.hoop.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 10:55:13 MET DST

Użytkownik "Samotnik" <samotnik_at_samotnia.eu.org> napisał w wiadomości

> Człowieku, odszczekaj to, czego jeszcze nie powiedziałeś, bo inaczej
> Ci NASK każe.
>
> Powinniśmy raczej porozmawiać o tym, czy jest jakiś sposób, aby ktoś w
> końcu zrobił coś z monopolem NASKu.

Może mało wiem w tym temacie, ale czy to taki wielki problem zrobić NASKowi
konkurencję ? Gdyby tak kilku większych providerów zawiązało jakiś alians i
wystąpiło do IANA o obsługę domeny .pl Zresztą wystarczy żeby jeden uparty
się zawziął. Zdaje się, że głowny problem to nie sprzęt czy chęci, ale
formalności. Wierzyć mi się nie chce aby tego nie dało się załatwić. Jest
pewnie całe tło logistyczne. Z iluś tam podmiotami trzeba by było się pewnie
skontaktować aby nowe .pl było widziane wszędzie. Pewnie trudne to jest, ale
zrabialne , a po policzeniu wniesionej w to pracy i możliwych zysków może
się opłacać. W końcu nasi ISP to już nie takie małe firemki.

Niech mnie ktoś oświeci dlaczego jeszcze nikt się nie szarpnął na to ?

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk