Re: Trojmiasto utonelo?

Autor: Szymon Nitka (szymon_at_USUN.nitka.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 09:54:38 MET DST

"Marcin Labuda" <martin_at_bofh.org.pl> napisał
    [w news:9id2i7$ohu$1_at_theta.arena.pl]:

> Mimo, iz najwieksze natezenie opadow juz mienelo, to sytuacja caly czas
> jest krytyczna. Okolice Gdanska, w tym szczegolnie dolne miasto, Orunia i
> Wrzeszcz, sa zalane. Komunikacja miejska jest calkowicie sparalizowana.
> Dworzec Gdansk-Glowny jest zalany, doslownie. W tym momencie
> prawdopodobnie jest zamykana obwodnica. Drogi dojazdowe w kiedunku
> Warszawy sa calkowicie nieprzejezdne.

    Największe wrażenie na mnie zrobiła chyba masa obsuniętej ziemii na tory
pod Urzędem Miejskim w Gdańsku... To chyba jest poważniejszy problem dla PKP
niż stojąca tam woda...

    To nowo wybudowane skrzyżowanie pod Urzędem Miejskim podobno egzaminu
nie zdało... Kiosk który stał przy moście nad torami, naprzeciw UM właśnie,
prawie obsunął się na tory niżej.

    A ja, w bloku, na Morenie, też nie mam prądu. Dlaczego? Bo zamokła
instalacja w ścianie... Po włączeniu korków natychmiast wyskakują... :/

--
    Szymon Nitka - szn-ripe, szymon(@)nitka.pl      `/=.
    <>       http://szymon.nitka.pl/        <>     `/=====/