Re: Trojmiasto utonelo?

Autor: Marcin Labuda (martin_at_bofh.org.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 22:01:11 MET DST

Tadeusz <nospam_at_email.com> wrote:
> Czy to tylko u mnie czy u wszystkich transfer spadł do kilkuset bajtów/s??
> Bede wdzieczny za odpowiedz ludzi z gdyni i iokolic.

Zalezy z czym sie chcesz polaczyc. Z tego, co widze, to sieci szkieletowe
dzialaja mimo, iz wikszosc studzienek jest calkowicie zalana. Lezy
Politechnika Gdanska, w tym serwery TASK'u (kilka godzin temu odcieto w
tamtym rejonie zasilanie).

Mimo, iz najwieksze natezenie opadow juz mienelo, to sytuacja caly czas
jest krytyczna. Okolice Gdanska, w tym szczegolnie dolne miasto, Orunia i
Wrzeszcz, sa zalane. Komunikacja miejska jest calkowicie sparalizowana.
Dworzec Gdansk-Glowny jest zalany, doslownie. W tym momencie
prawdopodobnie jest zamykana obwodnica. Drogi dojazdowe w kiedunku
Warszawy sa calkowicie nieprzejezdne.

--
Pozdrawiam,
-ml